Cum comand

1. Comanda telefonică

Puteţi oricând să comandaţi telefonic la 0752 173 302. Un operator va prelua comanda dumneavoastră şi va înregistra datele de facturare şi adresa de livrare.

2. Comanda pe e-mail

Puteţi oricând să comandaţi printr-un e-mail trimis la comenzi [at] cafeaua-zilei.ro. E-mailul trebuie să conţină neapărat un număr de telefon la care să vă putem contacta, datele de facturare şi datele de livrare, produsul şi cantitatea dorită. Un operator vă va contacta telefonic şi va confirma înregistrarea comenzii dumneavoastră.

3. Comanda online

Pentru a accesa categoria dorită, folosiţi meniul de navigare din partea superioară.

Filtrele corespunzătoare fiecărei categorii vă ajută să găsiţi produsul în funcţie de specificaţiile sau caracteristicile de care aveţi nevoie. Astfel puteţi vizualiza doar produsele care corespund cerinţelor dumneavoastră. Pentru o nouă căutare, trebuie să anulaţi filtrele introduse iniţial, prin apăsarea butonului "resetează filtrele".

Pentru a găsi produsul dorit puteţi folosi şi caseta Caută în magazin, situată în partea dreapta sus.

Ca să previzualizaţi o posibilă comandă, puteţi adăuga produsele dorite în Coş şi apoi să le vizualizaţi apăsând pe butonul de Coş aflat în partea dreapta sus. Pentru aceasta nu trebuie să fiţi autentificat. Tot de aici poţi să "Vezi coşul" de cumpărături.

Realizarea efectivă a comenzii se realizează în 4 paşi: Pasul 1 din 4 - Adăugarea de produse în coş, Pasul 2 din 4 - Introducerea datelor personale, Pasul 3 din 4 - Introducerea datelor de facturare şi livrare, Pasul 4 din 4 - Apăsarea butonului "Finalizare comandă".

Pasul 1 din 4 > Coşul de cumpărături

Coşul de cumpărături este situat în partea dreapta sus. Pentru a adăuga un produs în Coşul de cumpărături, trebuie întâi selectat produsul, apoi cantitatea, pe urmă faceţi click stânga pe butonul "Adaugă-l în comanda periodică" dacă doriţi o reducere de 10% pentru comenzi periodice sau click stânga pe butonul "Adaugă în coş" dacă doriţi să cumpăraţi doar o singură dată. Puteţi adăuga un produs în comanda periodică numai dacă v-aţi autentificat şi ne-aţi furnizat datele de facturare şi livrare, pentru că nu putem livra periodic o comandă anonimă.

Cantitatea se alege cu săgeţile "Creşte cantitatea" sau "Scade cantitatea", care modifică cu o unitate numărul produselor dorite.

În Coşul de cumpărături veţi găsi produsele selectate de dumneavostra. Şi aici aveţi posibilitatea de a schimba cantitatea dorită, apoi faceţi click pe butonul "Actualizează coşul". Dacă doriţi să cumpăraţi şi alte produse, reveniţi în magazin apăsând pe butonul cu "Denumirea produsului", butonul "Continuă cumpărăturile" sau butonul "Prima pagină".

Dacă aveţi codul unui voucher sau Cupon promoţional de reduceri, îl puteţi introduce şi apoi apăsaţi pe butonul "Activează".

Curierul pe care îl folosim pentru livrare este exclusiv Fan Courier, care livrează în 24 ore, maxim 48 ore.

Tot aici trebuie aleasă modalitatea de plată, prin bifarea uneia din opţiunile de plată disponibile: "Numerar =
Ramburs
" sau "Ordin de plată".

Pasul 2 din 4 > Introducerea datelor personale sau Comanda anonimă.

Dacă sunteţi la prima comandă în magazin, completaţi formularul Client nou după apăsarea butonului Înregistrare cu:

  • nume şi prenume (obligatoriu)
  • un e-mail valid (obligatoriu)
  • telefonul la care să vă contactăm pentru validarea comenzii (obligatoriu)
  • o parolă diferită de cele pe care le folosiţi în mod uzual (obligatoriu) pentru crearea unui cont valid.

Dacă doriţi să comandaţi numai acum şi vă grăbiţi, puteţi face o Comandă anonimă, furnizându-ne doar o adresă validă de e-mail şi numărul de telefon la care să vă contactăm pentru detaliile de facturare şi de livrare.

Dacă sunteţi client vechi Cafeaua Zilei, completaţi e-mailul şi parolă în formularul Client vechi, apoi apăsaţi Autentificare. Ultimele date de facturare şi de livrare se vor afişa automat. Le puteţi lăsa aşa sau puteţi să le schimbaţi chiar în această pagină.

Pasul 3 din 4 > Introducerea datelor de facturare şi livrare

Introduceţi aici datele de facturare şi adresa de livrare, precum şi alte indicaţii în rubrica Observaţii.

Pasul 4 din 4 > Finalizarea comenzii

Verificaţi corectitudinea datelor din Coşul de cumpărături şi finalizaţi comanda prin apăsarea butonului "Finalizare comandă".

Dacă încă doriţi să modificaţi produsele, cantităţile sau modalitatea de plată, trebuie să vă întoarceţi în Coşul de cumpărături. Dacă doriţi să modificaţi datele de facturare sau adresa de livrare, o puteţi face în pagina Facturare şi livrare. După aceea, apăsaţi pe butonul "Finalizare comandă" din partea dreapta jos a paginii de comandă.

În scurt timp veţi fi contactat de un operator pentru validarea comenzii.

Spor la cumpărături!